סמוטריץ' מבהיר: "לא עוד ריצ'רצ'ים מאולצים של הרגע האחרון"

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' מבהיר: "לא עוד ריצ'רצ'ים מאולצים של הרגע האחרון"

לקראת הגשת הרשימות בחמישי, ועל רקע הדיווחים על אפשרות להסכם ריצה משותפת הערב עם הבית היהודי, כותב יו"ר הציונות הדתית כי החליט לגזור על עצמו שתיקה במו"מ על לרגע החתימה. סמוטריץ' השיב לביקורת: "מאשימים אותי ביהירות ופלגנות. וזה דוקר, ופוצע וכואב מאוד"

השר בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הדיווחים כי הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' והבית היהודי בראשות חגית משה יודיעו הערב (שלישי) על ריצה משותפת, בעוד מדווח על הצעה מימינה לבית היהודי על שיריון 2 מקומות ברשימה עבורם. ח"כ בצלאל סמוטריץ' כותב לפני זמר קצר כי "הימים האלה של הרכבת הרשימות הם ימים מורכבים. לא עוד ריצ'רצ'ים מאולצים של הרגע האחרון, המטרה שלנו היא הקמת מפלגה אחת רחבה, חברית ומאוחדת".

סמוטריץ' משיב לביקורת הקשה נגדו וכותב, "אני שומע טענות כלפיי בימים האחרונים. יש אפילו שמאשימים אותי ביהירות ופלגנות. וזה דוקר, ופוצע וכואב מאוד. זה קורה כי בניגוד לאחרים שמנהלים קמפיינים ומשאים ומתנים בתקשורת אני החלטתי לשתוק".

השתיקה של סמוטריץ' מגיעה לאחר 3 מערכת בחירות, "זו התובנה המרכזית ביותר שלי משלוש סבבי הבחירות הקודמים, שבהם ביזינו את עצמנו ובעיקר את הציבור במריטת נוצות הדדית ברחובה של עיר".

סמחטריץ' כתב לתומכיו, "אתם מכירים אותי לא מאתמול. בשנתיים האחרונות ויתרתי שוב ושוב על מקומי ותפקידי ועשיתי זאת בשמחה בשביל האחדות. לא כבוד ולא שררה אני מבקש. מה שכן אני מבקש זה לבנות עבורכם את הדבר הטוב ביותר שאפשר".

בסיום הודעתו כותב יו"ר הציונות הדתית, "ביום חמישי יסגרו הרשימות ואני מקווה שנצליח בע"ה להציג לכם מוצר שנוכל כולנו לשמוח בו ולהיות גאים בו".



0 תגובות